Urodzona w 2003 roku Paulina Kobus zaczęła swoją karierę influencerską w roku 2015, a dziś bryluje w czołówkach najpopularniejszych rankingów społecznościowych. Z przytupem dostała się na prestiżową listę TOP 100 najchętniej oglądanych w Polsce, młodych osób i jednocześnie znalazła się w cenionej przez reklamodawców czołówce rodzimych influencerów.

Paulina Kobus – o czym nagrywa, kto ją ogląda?

Trzon treści cyfrowych tworzonych przez influencerkę stanowią materiały video wrzucane regularnie na jej kanale na YouTube. Widzowie, których na ten moment ma już ponad pół miliona (w subskrypcjach!) cenią to miejsce za nagrania dotyczący mody i szeroko pojętego lifestyle’u. Kobus interesuje się podróżami, urodą, odzieżą, tańcem i aktorstwem, co sprawia, że serwuje swoim followersów szereg ciekawych i urozmaiconych treści.

Dla fanów stanowi pole do inspiracji i poszukiwania modowych trendów. Dodatkowo dużym uznaniem cieszą się video podróżnicze i rodzinne, od których również nie stroni (często wrzuca filmy z młodszą siostrą ale i z przyjaciółmi). Hitem były także filmy z chłopakiem, z którym zresztą później się rozstała – również informując o tym na swoich social mediach. Porusza także sprawy szkolnych wyzwań i kursów językowych – tu warto zerknąć na relacje z takiego właśnie kursu, do którego dołączyła na Malcie.

Youtube wycenia jej konto w przedziale wartości netto od 161 000 do 268 000 Euro.

Poza kanałem na tym serwisie, Paulina Kobus prowadzi także bardzo popularnego TikToka – tu ogląda ją i śledzi ponad 635 000 osób. Podobnym zainteresowanie i followersami w liczbie ponad 400 000 cieszy się jej konto na Instagramie.